گراش- فرماندار گراش گفت: برای تکمیل پروژه های عمرانی شهرستان گراش اعتباری افزون بر هزار میلیارد تومان نیاز است.

محمود طاهر زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر از حضور حجت‌الله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی به عنوان نماینده ویژه سفر رئیس جمهور در گراش خبر داد و گفت: در سفر مشاور رئیس جمهور به شهرستان پروژه ساختمان اداری و مجتمع اشتغال زایی مؤسسه ای خیریه با زیربنای ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در این سفر رایزنی‌ها برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام انجام می‌گیرد، افزود: امیدواریم در این سفر دستاورد خوبی در حوزه جذب اعتبارات ملی داشته باشد.

فرماندار گراش با اشاره به خدمات دولت در این شهرستان ابراز کرد: در دو سال گذشته بیش از ۱۵۰ پروژه با اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیارد تومان در شهرستان گراش افتتاح و یا کلنگ زنی شده است.

پروژه‌های نیمه تمام گراش نیازمند هزار میلیارد تومان اعتبار

طاهر زاده تاکید کرد: تأمین اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تعریف چند پروژه ضروری از جمله انتقال آب از خلیج فارس، از مهم‌ترین موضوعاتی است که در سفر نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان مطرح می‌شود.

فرماندار گراش تکمیل پروژه ساخت جاده چک چک، مجتمع اداری، ورزشگاه محبی و تونل شهدای خلیج فارس را ۴ طرح مهم نیمه تمام عمرانی این شهرستان عنوان کرد و افزود: برای تکمیل این طرح‌ها اعتباری افزون بر هزار میلیارد تومان نیاز است.

فرماندار گراش در تشریح سفر مشاور رئیس جمهور به گراش گفت: برگزاری جلسه شورای اداری، دیدار چهره به چهره با مردم و بازدید از پروژه‌های نیمه تمام از جمله مجتمع اداری و جاده چک چک از مهمترین برنامه‌های این سفر است.