خرم‌آباد - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از طراحی نرم‌افزار «لرستان نما» توسط دانش‌آموز این استان برای معرفی هرچه بیشتر جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عطا حسن‌پور در سخنانی، اظهار داشت: در راستای حمایت از ایده‌های خلاق و به‌روز در حوزه گردشگری از دانش‌آموز صاحب ایده در این حوزه، تجلیل شد.

وی اظهار کرد: «امیررضا سلیمانی» دانش‌آموز لرستانی توانسته نرم‌افزار «لرستان نما» را در راستای معرفی هرچه بیشتر جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری لرستان، طراحی کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، ادامه داد: طراحی و ارائه این نرم‌افزار می‌تواند گام مهمی در راستای ارائه و جذب ایده‌های جدید در حوزه معرفی ظرفیت‌های گردشگری لرستان باشد.

حسن‌پور، افزود: نرم‌افزار «لرستان نما» با کسب رتبه اول در گرایش نرم‌افزار تلفن همراه در جشنواره فرهنگی، هنری «فردا» هم‌اکنون در مرحله کشوری این جشنواره حضور دارد و علاوه بر اداره کل میراث‌فرهنگی لرستان توسط مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان نیز مورد تجلیل قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: «امیررضا سلیمانی» دانش‌آموز پایه دوازدهم رشته ریاضی از دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی خرم‌آباد در رشته ریاضی فیزیک است.