اردبیل- معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در نیمه اول امسال چهار هزار و ۶۵۲ مددجوی کمیته امداد در سطح استان از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، صفر توحیدی شامگاه سه‌شنبه در جلسه هماهنگی مشاوران واحدهای فرهنگی کمیته امداد اردبیل اظهار کرد: با همراهی مراکز مشاوره و کلینیک‌های تخصصی سعی کردیم تا به جامعه هدف خدمات کیفی رایگان را ارائه کنیم.

وی تصریح کرد: کلینیک رز که در سال‌جاری فعالیت خود را آغاز کرده، خدمات رایگان مشاوره‌ای در حوزه‌های مختلف و فرهنگی را برای جامعه هدف ارائه می‌کند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: خدمات مشاوره‌ای در حوزه‌های مختلف روان‌شناسی، ژنتیکی، ازدواج، تحصیلی و… ارائه می‌شود که خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد به سهولت می‌توانند از آن استفاده کنند.

توحیدی افزود: با ارائه مشاوره‌های دقیق برای جامعه هدف، نتایج مناسبی را در بهبود شرایط زندگی مددجویان شاهد هستیم که در ابعاد مختلف موفقیت نصیب خانواده‌ها شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کمیته امداد در کنار مسئولیت خطیر حمایت و دستگیری از خانواده‌های نیازمند، تلاش می‌کند در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و تربیتی نیز هدف‌گذاری‌های خود را به صورت کیفی به پیش ببرد تا نتایج سودمندی را در ابعاد مختلف فعالیت کمیته امداد شاهد باشیم.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: مشاوران دلسوز در مراکز فعال به ویژه کلینیک رز، سعی دارند تا به صورت مفید و مؤثر این خدمات مشاوره را ارائه کرده و سطح کیفی زندگی را در این خانواده‌ها ارتقا دهند.