زنجان-معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری سی و پنجمین دوره ملی دانش‌افزایی ویژه مدیران، روان‌شناسان و مشاوران مراکز تخصصی در زنجان خبر داد.

حمید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بهبود آموزش مهارت‌های ارتباطی صحیح و مشاوره‌های ازدواج از جمله اهداف برگزاری دوره ملی دانش‌افزایی مدیران، روان‌شناسان و مشاوران مراکز تخصصی به شمار می‌رود، اظهار کرد: دوره مذکور قرار است طی روزهای ۱۹ و ۲۰ مهرماه امسال برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از دلایل بروز آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حوزه خانواده مربوط به جدی نگرفتن آموزش مهارت‌های ارتباطی صحیح است، ادامه داد: بی‌تردید جدی گرفتن اصل مهمی چون آموزش مهارت‌های ارتباطی صحیح می‌تواند برای تداوم زندگی مشترک و ازدواج موفق مثمرثمر باشد.

معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه برگزاری چنین برنامه‌هایی باید تداوم داشته باشد تا بتوان تأثیرگذاری آن را در ابعاد مختلف به عینه دید، خاطرنشان کرد: در همین راستا برنامه‌ریزی‌های لازم به عمل آمده است تا بتوان با برگزاری رویدادی چون دوره ملی دانش‌افزایی مربیان، روان‌شناسان و مشاوران مراکز تخصصی نسبت به به‌روزرسانی اطلاعات فعالان این عرصه اقدام کرد.

گفتنی است، دوره ملی دانش‌افزایی مربیان، روان‌شناسان و مشاوران مراکز تخصصی شامل دو کارگاه زوج درمانی سیستمی راهبردی و کارگاه سبب‌شناسی و درمان اختلالات روان‌شناسی با تدریس دو نفر از اساتید مطرح کشوری برگزار خواهد شد.