اصفهان - بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بچه‌ها از بزرگ‌ترها باهوش‌تر هستند و فیلم‌ها را با دقت خاصی تماشا می‌کنند، بنابراین باید در حوزه کودکان کارشناسی شده کار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فیلی در حاشیه جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کار خود در تلویزیون را با فعالیت در حوزه کودک شروع کردم، ابتدا در ۲ سریال مربوط به کودکان گرداننده و گوینده بودم که با استقبال خوبی هم مواجه شد.

وی با بیان اینکه کار برای کودکان سخت است، افزود: بچه‌ها از بزرگ‌ترها باهوش‌تر هستند و فیلم‌ها را با دقت خاصی تماشا می‌کنند. بنابراین باید در حوزه کودکان کارشناسی شده کار کنیم.

بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: اصفهان در حوزه فیلم کودک و نوجوان پیشقدم است و بیش از ۲۰ سال سابقه میزبانی از این رویداد را دارد، بنده نیز امسال با فیلم استعداد من در این جشنواره حضور دارم.

فیلی ادامه داد: سینمای کودک و نوجوان ما به کارگردان‌هایی مانند حمید عبداللهی که سازنده این فیلم است بیشتر نیاز دارد. او با دقت تمام پلان می‌گرفت و کنترل خوبی روی بازیگران کودک داشت و با حوصله زیاد این کار را تولید کرد که امیدوارم مورد استقبال قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: اصفهان شهر دوم من است، چون سال‌ها اینجا زندگی کردم و فیلم‌های زیادی را در این شهر بازی کردم، به همین علت تعلق خاطر خاصی به این شهر دارم.

بازیگر سینما و تلویزیون ابراز داشت: امیدوارم سی و ششمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در حالی برگزار شود که زاینده رود زنده باشد و ما صدای جاری بودن آن را بشنویم. مسئولان باید تلاش کنند تا این یادگار برای مردم باقی بماند.