شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه پارتی شبانه در یکی از ویلاهای حاشیه شاهرود منحل شد، گفت: در این راستا ۱۰ نفر زن و مرد دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا شائینی بعد از ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود بابیان اینکه شب گذشته یک ویلا در حاشیه شهر شاهرود پلمب شد، ابراز داشت: این اقدام در پی اعلام وجود پارتی شبانه مختلط در این ویلا به انجام رسید.

وی ضمن بیان اینکه پس از اطمینان وجود این پارتی با هماهنگی‌های قضائی و نیروی انتظامی بسطام ویلا مورد بازرسی قرار گرفت، افزود: در این راستا ۱۰ زن و مرد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه این افراد نقاط مختلف شهرستان در محل مذکور جمع شده بودند، ابراز داشت: همگی این افراد بازداشت شدند.

شائینی ضمن هشدار به خانواده‌ها برای عدم حضور فرزندان خود در چنین جمع‌هایی، در ادامه تصریح کرد: از این پارتی شبانه مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شده است

وی افزود: تمامی مالکان ویلاهای منطقه در صورت در اختیار گذاشتن ویلاهای خود برای انجام چنین مراسم‌هایی، برابر قانون با آنها برخورد قضائی صورت خواهد گرفت.