رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شهدا انقلاب را بیمه کردند، گفت: فرهنگ شهدا را به نسل‌های بعد منتقل می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در محفل اسوه‌های صبر و ایستادگی (دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران) که در حسینیه شهید حسن گنجی برگزار شد، گفت: محوری‌تری توجه مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور خانواده شهدا هستند و در جلسات خود پیرامون شهدا صحبت می‌کنند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به دیدار رئیس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در سفرهای استانی خاطر نشان کرد: بزرگ و کوچک مدیون رشادت و تلاش شهدا هستند و شهدا این انقلاب را بیمه کردند. مردم فلسطین با یادگیری و تقلید از سال‌های دفاع مقدس و شهدای ما به موفقیت رسیدند و این کار بزرگی بود که شهدا انجام دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح‌کرد: تلاش می‌کنیم فرهنگ شهدا را به نسل‌های بعد منتقل کنیم. امیدواریم بتوانیم به وظیفه خود در قبال خانواده شهدا عمل کنیم.

در پایان این نشست دیدار صمیمانه با خانواده شهدا و ایثارگران با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.