همدان_ رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان گفت: تقاضا داریم هر چه سریع‌تر ایجاد شهرک صنفی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اکبر نظری در کمیسیون خدمات شهری با موضوع ارائه گزارش عملکرد شهرداری در مراسم اربعین و طرح جانمایی مشاغل شهری، اظهار کرد: اربعین امسال همچون سنوات گذشته تعداد بالایی نیرو به منظور ارائه خدمات به کربلا اعزام شد.
وی پس از ارائه گزارش سازمان پسماند شهرداری از خدمات ارائه شده و تجهیزات ارسال شده، گفت: کمک‌ها در ۳ بخش و طی ۲۲ روز در کربلا و مرز باشماق ارائه شد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان بیان کرد: در بحث کنگره ۸ هزار شهید استان نیز جا دارد، شهرداری در حد توان در راستای خدمت‌رسانی به ستاد کنگره و تبلیغات لازم به نحو احسن کار را انجام دهد.
نظری با اشاره به اتفاقات اخیر در فلسطین افزود: رزمندگان فلسطینی با وجود محاصره و تقدیم شهدای بسیار در راه جهاد و مقاومت، هیمنه ابرقدرت‌ها را شکستند و توانستند این مجموعه تا بن دندان مسلح را زمین‌گیر کرده و ضربه مهلکی بر صهیونیسم وارد کنند.
وی با تأکید بر اینکه رزمندگان فلسطین توانستند هیمنه آمریکا و دغل بازی صهیونسیت‌ها را زیبا و جانانه در هم بشکنند، تصریح کرد: صهیونیست خونخوار و کودک‌کش طی چند روز گذشته، غزه را آماج تهاجم‌ها و حملات خود قرار داده است اما ساکنان غزه که مسلح به ایمان و قرآن هستند، آسیب جدی به صهیونیست‌ها رساندند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان در ادامه پس از ارائه لایحه ساماندهی مشاغل نیز یادآور شد: تقاضا داریم هر چه سریع‌تر این مهم و ایجاد شهرک صنفی انجام شود.
نظری با تأکید بر اینکه ساماندهی مشاغل یکی از الزامات شهری است، خاطرنشان کرد: شهرداری همدان ظرفیت بالایی در این خصوص دارد و انتظار می‌رود با پایان مطالعات این موضوع نیز به سرانجام برسد.