اصفهان- ۳ زمین ورزشی شامل ۲ زمین چمن مصنوعی و یک زمین چمن طبیعی با اعتبار ۶ میلیارد تومان در خمینی شهر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر جمعه با اعتبار ۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی وزارت نفت، اعتبارات استانی اداره کل ورزش و جوانان و مشارکت شهرداری ۲ زمین چمن مصنوعی احداث و زمین چمن طبیعی ورزشگاه قدس و ورزشگاه وازیچه بازسازی و احیا شد.

حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در این آئین اظهار داشت: در شهرستان خمینی‌شهر ۶ زمین چمن مصنوعی در ۶ مدرسه احداث شد و ۸ زمین چمن مصنوعی دیگر در مدارس مختلف شهرستان در دستور کار است.

وی افزود: با کمک اعتبارات ملی وزارت نفت و اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان زمین چمن طبیعی ورزشگاه قدس به عنوان مهمترین و بزرگترین زمین چمن طبیعی با کیفیت مرغوب به عنوان یک مطالبه مهم ورزشکاران احداث و احیا شد.

حجت الاسلام نقدعلی با بیان اینکه مهمترین تکلیف و وظیفه اولیه ما تأمین زیرساخت‌های ورزشی شهرستان است گفت: این نوع حرکت نمونه‌ای از همگرایی و تعامل بین نماینده مردم، اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرداری می‌باشد.

وی گفت: یقین دارم این نوع حرکت در شهرهای کوشک، درچه و اصغرآباد برای رفع کمبودهای ورزشی شهرستان اثر گذار است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از فعالیت‌های عمرانی کشور از اعتبارات ملی وزارت نفت در حال اجراست گفت: موضوعات معیشتی، تورم اقتصادی و سفره مردم با نگاه ویژه در دستور کار مجلس هست ولی با درکنار این موضوعات نباید از زیر بناهای عمرانی، آموزشی و ورزشی کشور غافل شد.

وی افزود: حرکات و اقدامات عمرانی خوبی در حوزه آموزش و پرورش شهرستان در حال اجراست، جمعیت دانش آموزان شهرستان از سال تحصیلی سال گذشته افزایش داشته و از حدود ۶۱ هزار نفر به حدود ۷۱ هزار نفر افزایش یافته است.

حجت الاسلام نقدعلی ادامه داد: در شهرستان خمینی شهر ۷۰ واحد آموزشی و مدرسه فرسوده نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: در این دوره ۷ مدرسه جدید افتتاح و به بهره برداری رسید و ۱۸ واحد آموزشی و مدرسه جدید در حال ساخت، کلنگ زنی و تأمین اعتبار شده است.

وی گفت: ضمن تقدیر از مشارکت و کمک‌های خیرین برای احداث زمین چمن مصنوعی ورزشگاه قدس، برای تأمین زیر ساخت‌های ورزشی شهرستان باید بیش از گذشته از حمایت، مشارکت خیرین برای کمبود وزیرساخت های ورزشی شهرستان استفاده کرد.