اصفهان- امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز نباید در حمایت از مردم فلسطین کوتاه بیاییم، باید فریاد زد «مرگ بر اسرائیل»، این شعارها اثر زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجتبی میردامادی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان تقوا را از بزرگ‌ترین راه‌های پیروزی در دنیا دانست و اظهار داشت: بر اساس آیات و روایات برخی مشکلات نیز برای انسان خیر است، همان طوری که در طول ۴۴ سال انقلاب بسیاری از مشکلات را دیدیم که الان متوجه می‌شویم که خیر بوده است.

وی اضافه کرد: از جمله مشکلات خیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جنگ هشت ساله بود چرا که باعث شد ما به دستاوردهای مهم نظامی دست پیدا کنیم.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه با بیان اینکه جهاد تبیین یکی از بزرگ‌ترین جهادها در زمان کنونی است، ابراز داشت: این امر همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و در این راستا همه ما وظیفه داریم با این جهاد با دشمنان و ناآگاهان مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه امروز جنگ اسلام و صهیونیست است، گفت: آنچه تاریخ نشان می‌دهد این است که هرکجا اسلام وارد جنگ شد پیروز میدان بوده است.

حجت‌الاسلام میردامادی اسرائیل را نوکر و مجری دستورات انگلیس و آمریکا دانست و افزود: متأسفانه در حال حاضر آب، مواد غذایی، برق و گاز به روی مردم غزه بسته شده است اما باید توجه داشت که این روزها صهیونیست‌ها در حال فرار از غزه هستند و وعده خدا که در قرآن کریم می‌فرماید قوم صهیونیست با صورت‌های پریشان پس از جنایاتی که داشتند نابود خواهید شد و مسجد الاقصی به دست مسلمانان آزاد خواهد شد، در حال تحقق است.

وی با اشاره به اینکه جنایات اسرائیل ادامه دارد و منجر شده بچه‌های فلسطینی در زیر آوار بمانند و امکاناتی برای بیرون کشیدن آنها در غزه نیست، ادامه داد: ما ایمان داریم که فرزندانمان در فلسطین پیروز می‌شوند و اسرائیل به زودی به زباله دان تاریخ خواهد رفت.

امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر اینکه امروز نباید در حمایت از مردم فلسطین کوتاه بیاییم، تصریح کرد: در این راستا باید فریاد زد مرگ بر اسرائیل، فکر نکنید این شعارهای اثری نخواهد داشت، امروز روز نابودی آمریکا و اسرائیل فرا رسیده است.

وی همچنین ضمن گرامیداشت ورود شیخ زکزاکی به ایران گفت: این عالم دینی امروز هزاران نفر از مردم نیجریه را شیعه کرده است و باید گرامی داشته شود.