چمران- امام جمعه شهر چمران گفت: مظلوم‌نمایی و نسل‌کشی دو راهبرد رژیم صهیونیستی در مقابل طوفان الاقصی به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عارف ابراهیمی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران شهر چمران اظهار کرد: عملیات شجاعانه نیروهای مقاومت در واقع یک نبرد سریع و بی‌مانند و همه‌جانبه است که همه مختصات یک طوفان بلکه یک زلزله بزرگ را داشته و دارد.

وی با اشاره به مظلوم‌نمایی رسانه‌ای رژیم صهیونیستی افزود: رسانه‌های این رژیم سعی دارند که به تعبیری جای مظلوم و ظالم را جابه‌جا کنند و با ارائه روایت‌هایی مانند آنکه شخصی مثل مادری یا پدری که دخترش را گم کرده، به تصویر کشیدن اسارت زنان اسرائیلی، فرار به بیابان و محبوس شدن در اتومبیل‌ها با ترس و وحشت و… چهره مظلومی از اسرائیل به تصویر بکشند.

خطیب جمعه شهر چمران، اقدام دیگر رژیم صهیونیستی را تحلیل شکست مبتنی بر فرافکنی دانست و بیان کرد: سران و رسانه‌های منتسب به این رژیم سعی دارند که برای فرار از حقارت شکست از حماس و جبران آبروریزی اطلاعاتی و حفره‌های امنیتی، حزب‌الله و به ویژه ایران را به عنوان اختاپوس و دشمن بزرگ پشت ماجرای این واقعه دردناک تاریخی معرفی کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی، اقدام سوم رژیم صهیونیستی را راهبرد عملیاتی انتقام و اعاده حیثیت با مشت آهنین خواند و تصریح کرد: در واقع پاسخ‌ها و رجزهای توأم با عجز و اضطراب و انتحار این رژیم علیه غزه و حامیان ایرانی و لبنانی‌اش نیز چیزی جز ترمیم بخشی به شخصیت از دست رفته و ابهت فروریخته این رژیم سفاک و جعلی در بُعد داخلی (حفظ سرمایه اجتماعی) و همچنین نفوذ بین‌المللی و تصویر بیرونی‌اش نبود.

وی در ادامه با گرامیداشت روز جهانی استاندارد و با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید مقام معظم رهبری بر تقویت اقتصاد مبتنی بر تولید با کیفیت گفت: اقتصاد جمهوری اسلامی ایران از نظر کمی و کیفی در چهار دهه گذشته رشد خیلی خوبی داشته است، اگر چه در برخی از برهه‌های زمانی شاهد نوساناتی بوده‌ایم اما به طور کل امید به بهبودی روزانه اقتصاد ایران وجود دارد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی ادامه داد: سرعت رشد کیفی محصولات و تولیدات داخلی در برخی از محصولات نظیر خودروها، بسیار ضعیف است به طوری که بخشی از علل تصادفات جاده‌ای منتهی به فوت، به علت پایین بودن کیفیت خودروی داخلی است.

امام جمعه شهر چمران تصریح کرد: اما در نقطه مقابل، جوانان ایران زمین توانسته‌اند در زمینه تولید دارو در سطح جهانی حضور پیدا کنند که این مساله موجب افتخار است.