بوشهر- امام جمعه عسلویه گفت: سکوت سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های اهل تقوا این است که از همه نعمت‌ها و مواهبی که خدا در اختیارشان گذاشته انفاق می‌کنند.

وی اضافه کرد: قرآن نگفته که از اموالشان انفاق می‌کنند بلکه هر چه به آنها بخشیده شده انفاق می‌کنند و تمام مواهب مادی و معنوی که در اختیار دارند انفاق می‌کنند.

امام جمعه عسلویه به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در مراسم دانش آموختگی دانشکده افسری اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی در قضیه اخیر و حمله حماس هم از لحاظ نظامی وهم از لحاظ اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورد.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: سازمان‌های بین المللی و حقوق بشری کجا هستند. چرا خفه‌خون گرفته‌اند و ساکت هستند؟ در مورد حمله‌های وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند. مدعی دفاع از حقوق بشر هستند ولی سیرت اینها ضد حقوق بشر است.

وی با تقدیر از نیروهای مسلح مقتدر و حماسه آفرین افزود: در هفته‌های اخیر عزیزان در وزارت اطلاعات تعدادی از تروریست‌هایی که قصد توطئه و ترور داشتند را دستگیر کردند و طرح‌های آنها را خنثی کردند.

امام جمعه عسلویه تاکید کرد: دولت مردمی و انقلابی خالصانه تلاش می‌کند و مخصوصاً رئیس جمهور که بسیار تلاش می‌کنند. رئیس جمهور در سفر به استان فارس گفت در ۲۳ استان بیکاری حاد نداریم.

وی با اشاره به اینکه آمار بیکاری به حدود ۵ درصد رسیده است افزود: در همین سفر به استان فارس ۱۰ هزار مسکن و سه هزار قطعه زمین به مردم تحویل داده شد و کارهای بزرگی انجام شده است.