قزوین- امام جمعه آبیک گفت: عملیات «طوفان الاقصی» در ۱۵ مهرماه زلزله‌ای برای نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام تقی روحانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبیک که در مسجد حضرت ولی عصر عجل الله فرجه شهر ابیک برگزار شد، ضمن توصیه به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا یعنی آنچه که خداوند امر به انجام آن داده باید انجام بدهیم و هرچه را که نهی کرده انجام ندهیم.

وی در ادامه افزود: از حضور در شهرستان آبیک و خدمتگزاری به مردم ولایت مدار و شهید پرور این شهرستان، خدا را شاکرم و از حسن اعتماد شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و مقام معظم رهبری به جهت انتخاب به عنوان امام جمعه این شهرستان سپاسگزارم و از مردم تقاضا دارم با دعای خود ما را کمک کنند.

حجت الاسلام روحانی بیان کرد: امام جمعه به عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی از سوی مقام معظم رهبری عنوان شده و لازم است همه مردم و مسئولین به این قرارگاه کمک کنند، مخصوصاً خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان که جایگاه خاصی در نزد خداوند دارند.

وی در ادامه افزود: دین اسلام ۳ اجتماع را مقرر کرده است که مسلمانان کنار هم باشند، یکی کنگره سالانه حج، دیگری اجتماع عظیم هفتگی نماز جمعه و سومین اجتماع، نماز جماعت روزانه است که باید به آن توجه ویژه گردد

امام جمعه آبیک تاکید کرد: باید نماز جمعه مملو از نسل فعلی انقلاب باشد و با داشتن ۱۸ هزار دانش آموز در شهرستان آبیک امیدواریم حضور پرشور دانش آموزان و جوانان را در نماز جمعه شاهد باشیم.

وی افزود: اولویت اول من حشر و نشر با جوانان، حضور در مدارس و ارتباط با جوانان این شهرستان خواهد بود، بایستی نماز جمعه مملو از جوانان باشد زیرا رهبر معظم انقلاب فرمودند جوانان را دریابیم تا دشمن آنها را از ما نگیرد.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به اقدام حکیمانه حضرت امام در خصوص برپایی نماز جمعه در کشور اظهار داشت: بحمدالله امروز ۹۰۰ نماز جمعه در سراسر کشور برگزار می‌گردد و جا دارد از امام جمعه قبلی شهرستان بابت زحمات قدردانی نموده و برای امام جمعه فقید این شهرستان نیز آرزوی علو درجات نمایم.

امام جمعه آبیک در ادامه اظهار کرد: در انقلاب اسلامی ارتش تسلیم مردم نشد بلکه به مردم پیوست و این ارتش حزب الله ۴۸ هزار شهید تقدیم اسلام نموده است که یادشان را گرامی می‌داریم.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ۱۵ مهر ماه زلزله‌ای آمد که نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه همه اربابان پشت سر آن نیز فهمیدند که بشارت آغاز روزهای نابودی رژیم کودک کش اسرائیل خواهد بود و انشاالله به زودی همه شاهد نابودی آن خواهیم بود

وی افزود: در ۲۰ دقیقه ۵۰۰۰ موشک شلیک کردن شبیه یک معجزه است این همه اسیر و تصرف ۸ شهرک صهیونیست نشین و به آتش کشیدن تل آویو و حیفا یقیناً یک طوفان و در طول ۷۵ سال اشغال فلسطین بی‌سابقه بود و با بیش از ۱۵۰۰ کشته به جز اسیران رژیم صهیونیستی، این بشارت را می‌دهد که نایب امام زمان (عج) در حال تحقق یافتن است.

امام جمعه آبیک با اشاره به اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر دخالت ایران در این حملات و تهدیدات برخی مقامات این رژیم نسبت به ایران اظهار داشت: اگر اسرائیل غلطی بکند تمام منافع او و اربابانش در تمام دنیا زیر آتش موشک قرار خواهد گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: ما یقین داریم در مسجد الاقصی نماز جماعت خواهیم خواند.