دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره ضمن محکوم کردن حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: دوران یکه تازی صهیونیست‌ها به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره حملات ددمنشانه و وحشیانه رژیم تروریستی، کودک کش و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم و مقاوم فلسطین به‌ویژه ملت محاصره شده فلسطین در غزه را به‌شدت محکوم می‌نماید.

دنیا امروز می‌داند ایستادگی ملت مقاوم و شجاع فلسطین علیه رژیم نژادپرست و آپارتاید صهیونیستی پاسخ به چندین دهه ظلم و جنایت همه جانبه صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین است.

عملیات قهرمانانه طوفان الاقصی سیلی محکم الهی به هتک حرمت بیت المقدس و مسجد الاقصی، تخریب و منفجر نمودن خانه‌های مردم فلسطین، به اسارت گرفتن صدها زن و کودک و جوان فلسطینی، محاصره ۱۴ ساله غزه، ترور کور رهبران ملت فلسطین، دهن کجی و نادیده گرفتن ده‌ها قطعنامه بین‌المللی در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها و صدها جنایت دیگر رژیم موقت اشغالگر قدس است.

قطع آب؛ برق؛ دارو و مواد غذایی ساکنین غزه نمونه بارزی از نسل کشی است که صهیونیست‌ها با قساوت تمام در حال انجام دادن هستند.

جهان امروز بیدار شده است و دوران یکه تازی صهیونیست‌ها به پایان رسیده است. صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها باید امروز فریاد و خروش ملت‌های مسلمان، آزادی‌خواه و حامی صلح و عدالت در سرتاسر جهان را ببینند و بشنوند.

دنیا امروز شاهد راهپیمایی انسان‌های بیدار و آگاه در اروپا، آمریکا، آسیا و آفریقا در دفاع از حقوق مشروع ملت فلسطین است و از حقانیت مبارزات ملت فلسطین برای دست‌یابی به حق زیستن، داشتن کشوری مستقل و آزاد، آزاد نمودن سرزمین‌های اشغالی و قدس شریف حمایت می‌کند.

صهیونیست‌ها باید بدانند و بفهمند که دیگر نمی‌توانند بعد از عملیات طوفان الاقصی ملت فلسطین را مجدد آواره و پناهنده نمایند چون‌که همه ملت‌های منطقه امروز پشت فلسطین ایستاده‌اند و از حقوق آن‌ها دفاع خواهند نمود.