ساری- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از تولید ۱۰۰ کتاب با موضوع دفاع مقدس طی سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی بعدازظهر شنبه در جلسه کارگروه ادبیات، اسناد و دانشنامه این اداره کل که با محوریت کتاب، مسائل مربوط به اسناد و دانشنامه استانی برگزار شد، بر لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های استانی، دستگاه‌ها، نهادها و دفاتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان‌ها در پیشبرد اهداف و مأموریت‌ها تأکید کرد.

وی همچنین دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران را یک ظرفیت عظیم برشمرد و افزود: در سال جاری برای تولید بیش از یکصد عنوان کتاب هدف‌گذاری شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: واحد ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در ارزیابی عملکرد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در سال گذشته موفق به کسب عنوان دوم شد.

در پایان این جلسه لوح تقدیر با امضای سردار بسیجی دکتر «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور توسط سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» به «سید محمد صادقی» معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره کل استان مازندران اهدا شد.

همچنین در این جلسه لوح سپاس با امضای سرتیپ دوم پاسدار «عباس بایرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان به «سید محمد صادقی سنگدهی» اهدا شد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مازندران در سال ۱۴۰۱ موفق به تولید ۱۲۱ عنوان کتاب و موفق به کسب رتبه دوم در بین ادارات کل حفظ آثار دفاع مقدس استان‌ها شد. استان فارس با ۱۴۲ عنوان کتاب رتبه اول، استان اصفهان با ۷۷ عنوان کتاب رتبه سوم و استان‌های قم، سمنان و همدان هر کدام با ۷۰ عنوان کتاب رتبه چهارم را کسب کردند.