خرم‌آباد - معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تأکید کرد: لرستان مهد استعدادهای بزرگ بوده و هنر و خلاقیت مانند آبشار در این استان جاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان یاوری امروز شنبه در بازدید از مرکز علوم و نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ضمن تبریک هفته ملی کودک و ابراز خرسندی برای حضور در کانون پرورش فکری اظهار داشت: بچه‌ها برای سرمایه‌های بزرگی هستند و هرچه برای آنها خرج کنیم برای آینده سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همان‌طور که از اسمش پیداست، فکر و خلاقیت کودکان را پرورش می‌دهد و به‌عنوان مکمل در کنار آموزش‌وپرورش فعالیت می‌کند و در استان تعامل بسیار خوبی بین کانون و آموزش‌وپرورش وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه انتقال مفاهیم تربیتی و اسلامی به اعضای کانون و دانش‌آموزان با شیوه‌های خلاقانه در مراکز کانون انجام می‌شود، عنوان داشت: کار با کودکان مانند نهالی است که کاشته می‌شود و پس از گذشت زمان و مراقبت و توجه به درختی تنومند تبدیل می‌شود.

یاوری، ضمن تقدیر به‌خاطر راه‌اندازی مرکز تخصصی علوم و نجوم کانون برای کودکان و نوجوانان، تصریح کرد: نجوم درس خداشناسی است که با کسب این علم به نظم دقیق عالم هستی و قدرت خداوند متعال پی می‌بریم.

وی از خطاب به اعضای مرکز علوم و نجوم، گفت: شما سفیران کانون در بین بچه‌ها هستید که می‌توانید مرکز علم نجوم و فعالیت‌های این مرکز را به‌خوبی معرفی کنید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، بیان داشت: این استان مهد استعدادهای بزرگ است و هنر و خلاقیت مانند آبشار در استان لرستان جاری است و شما کودکان و نوجوانان مانند قطره‌هایی از این آبشارهای بزرگ هستید.