اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بالغ بر ۳۰۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی به عنوان همیار پلیس، آموزش‌های لازم را در این زمینه دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد بعد از ظهر امروز شنبه در جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان استان خوزستان با تاکید بر ضرورت بسترسازی برای نقش آفرینی هر چه بهتر والدین در حوزه تعلیم و تربیت استان اظهار کرد: طرح «جهش کیفیت و عدالت آموزشی» یکی از مهمترین برنامه‌های کیفیت بخشی در خوزستان است و اجرای این طرح رشد شاخص‌های آموزشی را فراهم کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به موفقیت طرح «جهش کیفیت و عدالت آموزشی» در خوزستان اضافه کرد: اجرای این طرح در هفت محور باعث ارتقای شاخص‌های کیفی در مدارس و به خصوص آموزشگاه‌های متوسطه شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جاری بالغ بر هفت هزار شورای انجمن اولیا و مربیان در مدارس خوزستان فعال شده است، بیان کرد: در قالب این شوراها بالغ بر ۴۲ هزار نماینده منتخب اولیا و مربیان در مدارس استان فعالیت دارند.

حمیدی نژاد گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های فرهنگ سازی حوزه ترافیک و قوانین راهنمایی و رانندگی طرح «همیار پلیس» است که به صورت مشترک با پلیس راهور در خوزستان در حال اجراست؛ همچنین در قالب این طرح بالغ بر ۳۰۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی به عنوان همیار پلیس آموزش‌های لازم را در این زمینه دریافت کرده‌اند.