خرم‌آباد - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان برای تکمیل مراکز کانون پرورش فکری لرستان نیازمند اعتبار استانداری و سازمان مدیریت هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد محمدی امروز شنبه در بازدید معاون استاندار از مرکز علوم و نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، اظهار داشت: در هفته ملی کودک با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» ۱۵ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۲ برنامه‌های خوبی از سوی کانون به‌عنوان متولی برگزار شد.

وی به همکاری سایر سازمان‌ها با کانون اشاره کرد و بیان داشت: استانداری لرستان، آموزش‌وپرورش، بهزیستی، جمعیت هلال‌احمر، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، و.... در این هفته در اجرای برنامه‌ها مشارکت و همکاری داشتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، افزود: در هفته ملی کودک بیش از ۲۱۰ برنامه مختلف در مراکز ثابت و کتابخانه‌های سیار کانون برای کودکان و نوجوانان روستاها و مناطق کم‌برخوردار اجرا شد.

محمدی، بیان داشت: در راستای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، احداث مرکز در سایت مسکن مهر خرم‌آباد، نورآباد، کوهدشت، تجهیز مراکز و راه‌اندازی و تجهیز گنبد رصدخانه مرکز علوم و نجوم کانون نیاز به حمایت و پشتیبانی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان داریم.

وی گفت: ۳۰ مرکز کانون پرورش فکری شامل ۲۰ مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی در شهرها و روستاهای سراسر استان فعالیت می‌کنند.