بوشهر- مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر گفت: سهم تنگستان از محل اعتبارات تبصره ۱۸ مربوط به سال ۱۴۰۱ تعداد ۹ طرح مربوط به جهاد کشاورزی با مبلغ ۴۷۰ میلیارد ریال است .

به گزارش خبرنگار مهر، رسول زارعی یکشنبه شب در نشست کارگروه اقتصادی، سرمایه گذاری و اشتغال شهرستان تنگستان اظهار داشت: یکی از محاسن برگزاری نشست‌های این کار گروه آشنایی و اشراف کامل رؤسای دستگاه‌های اجرایی با چهار چوب و قوانین مرتبط با تبصره ۱۸ است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر افزود: اولویت اصلی پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ و تأمین مالی برنامه‌های سرمایه گذاری و امور تولید مرتبط با ایجاد، توسعه و تکمیل ظرفیت واحدها تولیدی فعال سازی واحدهای راکد، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و ادامه پیشرفت فیزیکی بالای پروژه‌های پیشران است.

وی ادامه داد: با عنایت به اینکه محوریت و هدف تسهیلات تبصره ۱۸ حمایت از تولید و اشتغال پایدار و در نتیجه پیشرفت و توسعه اقتصادی استان و شهرستان است نیاز است رؤسای دستگاه‌های اجرایی ضمن معرفی طرح‌های اولویت دار، نسبت به روان سازی و تسهیل و تسریع در پروسه اداری و ایجاد بستر مناسب جهت سرمایه گذاری سرمایه گذاران اقدام کنند.

زارعی خاطرنشان کرد: سهم تنگستان از محل اعتبارات تبصره ۱۸ مربوط به سال ۱۴۰۱ تعداد ۹ طرح مربوط به جهاد کشاورزی با مبلغ ۴۷۰ میلیارد ریال است که طرح‌های مصوب و به بانک‌ها ابلاغ شده است.