بجنورد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ۲۸۶ بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی خراسان شمالی طی نیمه نخست سال انجام شده است.

محمد مشتری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۲۸۶ بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی خراسان شمالی طی نیمه نخست سال انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی ادامه داد: در بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی، موارد مختلفی از جمله وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، رستوران، آشپزخانه، ورودی و خروجی و پارکینگ مجتمع‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به فعالیت ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی، افزود: در بازدیدهای انجام شده تذکرات و اخطارهای لازم داده می‌شود و در صورتی که طی ۳ مرحله اخطار، نسبت به رفع نواقص اقدام نکنند موضوع در کمیسیون تخلفات این اداره کل رسیدگی می‌شود.

مشتری تصریح کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی به منظور جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در طول جاده‌ها، فراهم‌کردن آسایش و رفاه بیشتر برای رانندگان و مسافران، تسهیل نظارت، افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها و کاهش میزان سوانح رانندگی احداث شده است.

وی ادامه داد: کاربران جاده‌ای در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدمات رسانی از سوی مجتمع‌های خدمات رفاهی، مراتب را از طریق شماره ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کنند.