همدان- رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: همایش ورزش صبحگاهی بانوان همدان با حضور بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر برگزار شد.

هادی بلاغی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری همایش بزرگ ورزش صبحگاهی اظهار کرد: یکی از سیاست‌های ما گسترش ورزش برای بانوان به ویژه زنان خانه‌دار است.

وی افزود: مادران محور سلامت خانواده هستند و در خانه‌ای که مادر در آن سلامت باشد و ورزش کند بدون شک فرزندان شاداب و سلامت در جامعه حضور خواهند داشت.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به استقبال خوب بانوان خانه‌دار همدانی گفت: همایش بزرگ ورزش صبحگاهی بانوان خانه‌دار همدانی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش با حضور بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از بانوان همدانی برگزار شد.

بلاغی خاطرنشان کرد: بانوان محله‌های شهرک مدنی، کوی خضر، شاهد، فرخ سرشت، کوی کوثر، کوی جنت، منوچهری، کوی زینبیه، کوی مزداگینه، جولان و دره مرادبیگ همدان امروز در زمین چمن مصنوعی شهید خادم باشگاه شهرداری همدان به ورزش پرداختند.

وی با اشاره به تلاش‌های معاونت ورزش بیان کرد: جا دارد از معاون و پرسنل معاونت ورزش تشکر کنم که در این مدت شاهد برگزاری مسابقات و برنامه‌های متعدد ورزش برای شهروندان همدانی هستیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در تلاش هستیم در ۶ ماهه دوم سال نیز گام‌های بزرگی در عرصه ورزش برای شهروندان همدانی برداریم.