خلیل آباد- امام جمعه خلیل آباد گفت: در جریان غزه کشورهای اسلامی نیز با اتحاد باید همگام و همراه باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی دستجردی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که با پوشیدن لباس رزمی ایراد خطبه داشت، اظهار کرد: در جریان غزه همه باید پای کار باشند و در این راه نیز کشورهای اسلامی هم با اتحاد باید همگام و همراه شوند.

امام جمعه خلیل آباد افزود: مردم عرب بزودی واکنش نشان خواهد داد و نخواهد گذاشت مردم غزه این چنین در خاک و خون باشند.

وی با بیان اینکه پیروزی با جبهه مقاومت است، گفت: مردم مظلوم غزه و فلسطین برادر و خواهر دینی ما هستند لذا از آنجا که مظلوم هستند باید آنچه از دست ما بر می‌آید عملاً و جانا نشان بدهیم.

دستجردی در خطبه های نماز جمعه خلیل آباد به جریحه دار شدن دل مردم و تمامی روستاها اشاره کرد و افزود: مردم روستای دهنو با حرکتی خود جوش علاوه بر مرکز شهرستان با راه پیمایی و حمایت از مردم مظلوم غزه بخوبی اعلام حمایت داشتند، که جای تشکر از مردم روستای دهنو را دارم.

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه هر انسانی که وجدان داشته باشد ظلم ریشه‌دار رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کند افزود: در مقابل چشم کشورهای اسلامی امروز یک رژیم غاصب کودک‌کشی می‌کند.

وی رسیدن به قله را به فرمایش رهبری انقلاب نزدیک دانست و اظهار کرد: در پیچ تاریخی قرار داریم و شاهد حرکت‌های پیروز مندانه خواهیم بود.