ارومیه - مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم انجام اقدامات فرهنگی مؤثر در زندان‌های استان گفت: به این منظور ۲۲ روحانی مبلغ در ندامتگاه‌های استان به‌کارگیری می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام منصور امامی ظهر جمعه در نشست انعقاد قرار داد همکاری برای همکاری روحانیان مبلغ در زندان‌های آذربایجان‌غربی افزود: این روحانیان در چهار حوزه مهم تبلیغی، فرهنگی، دینی و مشاوره‌ای فعالیت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: توجه به خلاقیت و ترویج مفاهیم دینی با روش‌های نوین تبلیغی متناسب با جامعه هدف زندانیان و خانواده آنان از اقدامات مهم روحانیون فعال در زندان‌ها خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: اقامه مستمر نماز جماعت، کلاس‌های آموزش احکام و عقیدتی و تبلیغ و برگزاری مراسم مختلف از دیگر برنامه‌هایی است که روحانیان انجام می‌دهند.

حجت الاسلام امامی اظهار کرد: موضوع تبلیغ و تبیین در دنیای امروز و در بین اقشار مختلف از جمله مهمترین مواردی است که باید مورد توجه نهادهای مختلف قرار گیرد چراکه دنیای غرب در این خصوص سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده و ارزش‌های موردنظر خود را به جوامع مختلف القا می‌کند.

وی گفت: در جنگ غزه نیز می‌بینیم که رژیم آمریکا و احزاب و سناتورهای سیاسی منتسب به صهیونیست و آبشخور فکری و اعتقادی شأن، کمک‌های مالی و تبلیغات رسانه صهیونیست غاصب هستند و همه رسانه‌ها را در این خصوص همراه کرده‌اند.