قم- مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره مطبوعات گفت: نیازمند توجه بیشتر به رسانه هستیم و این امر با برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای تسهیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا اعرابی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم در گفتگویی خبری اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای اتفاق مثبتی است که می‌تواند در راستای افزایش کیفیت محتواهای تولیدی از سوی اصحاب رسانه نقش بسزایی داشته باشد.

وی ادامه داد: فراهم کردن بستر مناسب و ایجاد رقابت سالم باعث رشد و ارتقای کیفیت محتواهای تولیدی از سوی خبرنگاران قمی می‌شود. طی سال‌های اخیر شاهد این بوده‌ایم که دشمن در حوزه رسانه سرمایه‌گذاری بسیار زیادی کرده است و در راستای تحریف واقعیت‌ها روزانه محتواهای کذب بسیاری تولید می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم تصریح کرد: درحال حاضر نه تنها در استان قم بلکه در کل کشور نیازمند توجه بیشتر به رسانه هستیم و این امر با برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای مختلف تسهیل می‌شود، همچنین می‌توان نقاط ضعف را شناسایی و برای رفع آن اقداماتی انجام داد.

وی در ادامه با بیان اینکه خبرنگاران قمی نگاه ویژه‌ای به جشنواره مطبوعات و رسانه‌های برخط استان قم داشته باشند، گفت: در آخرین صحبتی که با دبیر جشنواره داشتم تا به امروز استقبال خوبی از سوی اصحاب رسانه قم از این جشنواره شده است و خبرنگاران می‌توانند آثار ارسالی خود را تا پایان مهرماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

اعرابی خاطرنشان کرد: باتوجه به بارش تبلیغات منفی که دشمن در راستای ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی در کشورمان انجام می‌دهد، خبرنگاران می‌توانند گزارشی از واقعیت‌ها و دستاوردهای نظام و دولت را از طریق تولیدات رسانه‌ای در قالب‌های مختلف به مردم ارائه دهند.

لازم به ذکر است سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های برخط قم از سوی خانه مطبوعات استان، با حمایت و همکاری معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و همچنین همراهی و مشارکت اهالی رسانه این استان برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار نیز تا پایان مهرماه سال جاری است.