رشت- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم الگوپذیری جوانان از سیره شهدا گفت: شهید «نامدار» مسیر طلایی را برای زندگی انتخاب و جاودانه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، برنا فیروزی پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با خانواده شهید ورزشکار علیرضا نامدار در رشت اظهار کرد: خانواده‌های شهدا سرمایه‌های عظیم و ارزشمند نظام اسلامی هستند و باید مورد تکریم و تجلیل قرار گیرند.

وی با بیان اینکه شهدا مایه آرامش جامعه هستند، افزود: امنیت، آسایش و اقتدار نظام اسلامی و جهان اسلام را مدیون خون مطهر شهدا هستیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه فرهنگ آزادی خواهی، جهاد و شهادت بهترین فرهنگ است، گفت: مادران و پدران شهدا اسوه فرهنگ جهاد، آزادگی، ایثار و شهادت هستند.

فیروزی با اشاره به ویژگی‌های وصف ناشدنی شهید علیرضا نامدار، بیان کرد: شهید نامدار با سن کم منشأ آثار و برکات ارزشمندی برای جامعه اسلامی شد.

وی با تاکید بر لزوم الگوپذیری جوانان از سیره شهدا افزود: شهید نامدار مسیر طلایی را برای زندگی برگزید و جاودانه شد و اکنون به عنوان یک الگوی اثرگذار در زندگی فردی و اجتماعی تلقی می‌شود.

معاون وزیر ورزش با تاکید بر تاسی به زندگی نامه شهدا، اضافه کرد: تأمل به زندگی شهدا تلنگری اثرگذار و سرنوشت ساز برای جامعه است تا از آن درس بگیریم.

فیروزی با بیان اینکه برخی سلبریتی های ورزشی امروز فریب زر و تزویر را خوردند، گفت: شهدایی چون شهید نامدار هم در زندگی فردی و هم در زندگی اجتماعی موفق و اثرگذار بود و امروز به عنوان الگوی فرهنگی و ورزشی مطرح است.

وی با بیان اینکه راه شهادت همیشه باز است، به تشریح جنایات در غزه و فلسطین پرداخت و افزود: ملت‌های آزادی خواه حامی مردم فلسطین و غزه هستند و برای آزادی این مردم مظلوم فریاد می‌زنند.

معاون وزیر ورزش با اشاره به جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن در بخش‌های مختلف، اضافه کرد: برای برون رفت از هجمه فرهنگی دشمن باید به شهدا توسل جُست.

گفتنی است، در این دیدار معاون وزیر ورزش و جوانان به همراه مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از مادر شهید علیرضا نامدار تجلیل کرد.