شاهرود- فرماندار شاهرود از نام نویسی ۱۲ نفر شامل ۱۰ مرد و دو زن در پنجمین روز از نام نویسی داوطلبان حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهرود و میامی خبر داد.

ابوطالب جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از نام نویسی ۱۲ نفر در پنجمین روز از مهلت ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی خبر داد و ابراز کرد: ده نفر از این افراد مرد و دو نفر خانم هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۷ نفر برای تک کرسی انتخابات مجلس از شاهرود و میامی نام نویسی کردند، ابراز کرد: روز پنجم شلوغ ترین روز نام نویسی نامزدهای انتخاباتی با ۱۲ نفر بوده است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه از ۱۲ نفری که در پنجمین روز نام نویسی کردند، هشت نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و مابقی دکترا هستند، بیان کرد: چهار نفر از این افراد بین ۳۰ تا ۴۰ سال سن دارند که نشان می‌دهد حضور جوانان پرشور تر از سال‌های قبل بوده است.

جلالی با بیان اینکه سه نفر بین ۴۰ تا ۵۰ و سه نفر نیز بین ۵۰ تا ۶۰ سال سن دارند، تاکید کرد: دو نفر از افرادی که نام نویسی کردند بیش از ۶۰ سال سن دارند.

وی افزود: در روز نخست نام نویسی داوطلبان حضور در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه شاهرود و میامی سه نفر، در روز دوم یک نفر، در روز سوم ۹ نفر، در روز چهارم دو نفر و در روزپنجم ۱۲ نفر نام نویسی کردند.