اردستان-فرماندار اردستان گفت: در شهرستان اردستان ۳۸ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس، ثبت نام نهایی خود را در سامانه وزارت کشور انجام داده و در انتخابات، مهم‌ترین نکته حضور حداکثری مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد هادی احمدی‌طبا ظهر پنجشنبه در مجمع بسیجیان شهرستان اردستان، اظهار داشت: در حوزه جوانی جمعیت قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردستان تشکیل شده تاکنون ۷۰ درصد مصوبات این قرارگاه در شهرستان اجرایی شده است.

وی افزود: قرارگاه جوانی جمعیت اردستان در سطح استان اصفهان به عنوان قرارگاه برتر معرفی شده و باید در این حوزه به صورت جدی کار شود چرا مورد توجه رهبر انقلاب نیز قرار دارد و باید اردستان را شهری جوان بدانیم.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود و در شهرستان اردستان ۳۸ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس، ثبت نام نهایی خود را در سامانه وزارت کشور انجام دادند.

احمدی‌طبا تصریح کرد: در انتخابات، مهم‌ترین نکته حضور حداکثری مردم است و تلاش ما در شهرستان نیز این بوده که با تأمین سلامت انتخابات، شاهد حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشیم کما اینکه قبلاً نیز مردم اردستان مشارکت خوبی داشته بودند.

وی بیان کرد: در شهرستان اردستان نیازمند نشاط اجتماعی و امیدآفرینی هستیم چرا که اگر این دو عامل در شهرستان وجود داشته باشد قطعاً مشارکت حداکثری را هم شاهد خواهیم بود و اتفاقات خوبی در شهرستان رقم خواهد خورد.