گرگان- قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) از صدور هشت هزار و ۷۰۰ مرکز نیکو کاری در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر صباغیان، ظهر پنجشنبه در همایش تجلیل از ۵۰۰ مؤسسه خیریه و تشکل مردمی استان گلستان، واگذاری امر خیر و راهبری آن توسط مردم را یکی از سیاست‌ها اساسی در کمیته امداد دانست و اظهار کرد: مردم بهترین وسیله برای خدمت رسانی هستند چرا که آنها می‌توانند بهترین اتفاقات را رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه مؤسسات خیریه و تشکل‌های مردمی با شناسایی اغنیا می‌توانند نیاز نیاز مندان و دهک‌های پایین جامعه را شناسایی کنند، افزود: اموالی را که اغنیا می‌خواهند در قالب صدقه، انفاق و سایر موضوعات کمک داشته باشند، مؤسسات خیریه و تشکل‌های مردمی دریافت می‌کنند و آنها را به دست افراد نیازمند می‌رسانند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی که در کشور وجود دارد نیاز مردم بسیار زیاد است که می‌طلبد خود مردم به صحنه بیایند و از ظرفیت نیکو کاران و خیران استفاده کنند که این کار می‌تواند برکات زیادی را به همراه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود هشت هزار و ۷۰۰ مجوز برای مرکز نیکو کاری در کشور توسط کمیته امداد صادر شده است که در حال خدمت رسانی به مردم ایران هستند.