اصلاندوز- امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: با توجه به استعدادها و تنوع سلیقه دانش آموزان ضروری است تا مبلغان طرح امین مدارس به علوم روز و ابزارهای نوین رسانه ای مسلط باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اصلاندوز با بزرگداشت یاد و نام شهید محمدحسین فهمیده بسیجی ۱۳ ساله و تبریک روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی با تبیین استفاده از روش‌های اثرگذار و محتوای مناسب برای دانش آموزان اظهار کرد: با توجه به گستردگی نیاز روز دانش‌آموزان از یک‌سو و تنوع سلیقه‌ها و استعدادها از سوی دیگر و همچنین جذابیت‌های رقیب در ابزارهای مختلف رسانه‌ای لازم است مبلغانی که در مدارس حضور پیدا می‌کنند علاوه بر تسلط بر محتوای لازم با مهارت‌های ارتباطی و روش‌های اثرگذار تبلیغی نیز آشنا باشند.

وی با اشاره به اینکه بر این اساس این مربیان اثرگذاری بیشتری بر مخاطبان خود خواهند داشت، خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی مربوط به روش‌ها و مهارت‌های تبلیغ دانش‌آموزی و همچنین تأمین و تولید محتوای مناسب و جذاب و به‌روز نیز باید مدنظر فرماندهان قرارگاه‌های فرهنگی و تبلیغی باشد.

امام جمعه اصلاندوز با طرح این سوال که چگونه حوادث امروز فلسطین و غزه را تحلیل کنیم، گفت: چنانچه رهبر انقلاب هم فرموده‌اند پس از طوفان الاقصی نه رژیم جعلی رژیم قبلی است و نه جبهه مقاومت آن جبهه قبلی است به تعبیر روشن‌تر رژیم غاصب در سراشیبی زوال دچار شکست راهبردی شده و شرایطی غیر قابل بازگشت پیدا کرده و دیگر امکان بازیابی قدرت ندارد.

جعفرزاده با بیان اینکه جبهه مقاومت نیز در مسیر قوت و اقتدار به شرایط غیرقابل بازگشت رسیده است و امکان شکست راهبردی او وجود ندارد، تصریح کرد: این شرایط کنونی موسوم به پسا طوفان الاقصی را در سه سطح می‌توان تحلیل کرد که این سه سطح، سه سطح جدا از هم نیستند بلکه به هم تنیده‌اند.

خطیب جمعه اصلاندوز با اشاره به بازدید اخیر خود از مدارس سطح شهرستان اصلاندوز افزود: اخیراً بازدیدی از مدارس سطح شهر داشتم که و اوضاع محیط‌های آموزشی و کیفیت و امکانات فضاهای آموزشی را از نزدیک بررسی کردم که نگاه دانش آموزان و مطالبات آنها از بنده باعث شرمساری حقیر به عنوان خدمتگذار این مردم شد.

جعفرزاده اظهار کرد: از مسئولان آموزش و پروش استان می پرسم که آیا حاضرید فرزندان خودتان را به چنین فضاهای آموزشی بفرستید تا درس بخوانند؟ تا چه زمانی می‌خواهید کمبودهای آموزشی اصلاندوز را به مدیریت‌های قبلی نسبت دهید؟ پس نقش شما چیست؟ بنده به نوبه خودم از تمام دانش آموزان اصلاندوز و معلمان گرامی این شهرستان به خاطر کاستی‌ها امکاناتی در مدارس عذرخواهی می‌کنم.