یاسوج_ امام جمعه گچساران گفت: دشمنان جمهوری اسلامی بدانند دوران قلدری تمام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه گچساران افزود: علیرغم وجود تحریم‌های شدید بر علیه کشور، امروزه جمهوری اسلامی ایران به موشک‌های پیشرفته بالستیک مجهز است.

وی ابراز داشت: این موشک‌ها می‌توانند ظرف چند دقیقه به مناطق مورد نظر برسد و اگر کسی بخواهد گوش چشمی به این مملکت داشته باشد، قطعاً شکست خواهد خورد.

امام جمعه گچساران با تاکید بر اینکه زمان قلدری به پایان رسیده است، اظهار کرد: امروز دشمنان این جنگ مقابل جوانان و آینده‌سازان مملکت ما تمام تجهیزات نرم خود را به کار گرفتند و در صدد ترویج یأس و ناامیدی در میان جوانان ما هستند.

خطیب جمعه گچساران با بیان اینکه جوانان ما الگوهایی همچون فهمیده‌ها را در دفاع از انقلاب و ولایت دارد، اظهار کرد: جوانان فلسطینی نیز الگوگیری از شهید فهمیده و مقابله با رژیم صهیونیستی را مد نظر قرار دادند.

هاشمی منش گفت: عملیات طوفان الاقصی لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

وی تصریح کرد: تمام دستگاه و سامانه‌های اطلاعاتی امنیتی رژیم صهیونیستی در این عملیات از کار انداخته شد و این رژیم تحقیر شده است.

هاشمی منش با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نسل کشی و کودک کشی در غزه را به راه انداخته است، اظهار کرد: آمریکا و اروپا متهم‌های ردیف اول جنایت صهیونیست‌ها در غزه هستند.

امام جمعه گچساران گفت: این جنایت هر انسان آزاده‌ای در جهان را متأثر خواهد کرد.

هاشمی منش تصریح کرد: تا زمانی که استکبار وجود دارد، مقاومت نیز وجود داشته و مسیر مقاومت تا نابودی کامل این غده سرطانی یعنی اسرائیل ادامه خواهد داشت.