بوشهر- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بر لزوم تلاش جدی برای بهبود کیفیت آموزش و پرورش دانش‌آموزان دوره ابتدایی در این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی عصر شنبه در نشست هم اندیشی مدرسان استانی و رابطین طرح شهید همت اظهار داشت: یکی از بهترین مکان‌ها و شرایط یادگیری همین یادمان‌های شهدا است که با برنامه ریزی و همکاری خوب سپاه استان این زمینه برای دانش‌آموزان فراهم شده است.

وی تاکید کرد: انتظار داریم تمامی همکاران در بهبود کیفیت آموزش و پرورش در دوره ابتدایی شرکت کنند و می‌دانیم که آموزش و پرورش یکی از حوزه‌های حیاتی و مهم کشور بوده و ما مسئولان نیز متعهدیم تا آموزشی با کیفیت و عالی را برای فرزندان عزیز ملت ایران فراهم نمائیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: انسجام، یکدلی، دانش افزایی، تعامل و همکاری از شاخصه‌های اصلی آموزش و پرورش باشد تا جهاد تبیین به خوبی و به نحو مطلوب انجام شود و در پرتو جلوه‌های زیبای معلمی تربیت نسلی با ایمان و متعهد و اندیشمند و دانا شکل گیرد.

وی از اهتمام مدرسان برای همکاری و تلاش در راستای اجرای مؤثر طرح شهید همت تقدیر کرد و اظهار داشت: بهبود صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان و تربیت و پرورش به مطلوب دانش‌آموزان، در مسیریابی و رسیدن به حیات طیبه از انتظارات جدی ما از آموزگاران است.