تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

یزد- مسابقات دستجات آزاد رول‌بال بانوان به میزبانی استان یزد و در شهرستان تفت با حضور هشت تیم به مدت دو روز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس هیات اسکیت شهرستان یزد در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها به مناسبت هفته تربیت بدنی و با همکاری هیات اسکیت استان، هیات اسکیت شهرستان یزد، کمیته رول بال اسکیت استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان تفت برگزار شد.

محمدهادی آقایی در مورد نحوه برگزاری مسابقات عنوان کرد: این مسابقات در قالب دو گروه چهار تیمه در حالی آغاز شد که تیم های همدان، یزد-ب، البرز و مازندران در گروه A و تیم‌های خوزستان، یزد-الف، خراسان جنوبی و هرمزگان در گروه B مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان مرحله گروهی، تیم‌های خراسان جنوبی، خوزستان، البرز و مازندران به نیمه نهایی راه یافتند.

وی عنوان کرد: در مرحله نیمه نهایی تیم‌های خوزستان و خراسان جنوبی به ترتیب با غلبه بر رقبای خود البرز و مازندران توانستند به فینال راه یابند؛ در دیدار رده بندی تیم البرز توانست حریف خود مازندران را از پیش رو بردارد و بر سکوی سوم این رقابت‌ها بایستد و در دیدار نهایی این دوره از مسابقات تیم خراسان جنوبی در رقابتی نزدیک و با نتیجه یک بر صفر تیم خوزستان را شکست داد و به قهرمانی رسید.

در مراسم اختتامیه این رقابتها که با حضور رئیس، مشاور و نایب رئیس هیات اسکیت استان و شهرستان یزد و مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد برگزار شد از تیم‌های برتر با کاپ، مدال و حکم تقدیر شد.