ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با بمباران غزه تلاش می‌کند فشارها را بر ساکنان کرانه باختری به ویژه اردوگاه جنین تشدید کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، درگیری‌ها در شهر و اردوگاه جنین همچنان ادامه دارد. اشغالگران صهیونیست مانند روزهای گذشته به این اردوگاه حمله کرده و با فلسطینی‌های ساکن آن درگیر شدند.

بولدوزرهای رژیم صهیونیستی به این حد اکتفا نکرده و دیوار خارجی بیمارستان جنین را تخریب کردند. ارتش رژیم صهیونیستی همچنین ورودی معروف اردوگاه جنین را تخریب و ویران کرد. جنگنده‌های ارتش این رژیم یک منطقه در اردوگاه جنین را نیز بمباران کردند.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که درگیری‌های شدیدی میان نظامیان صهیونیست و نیروهای مقاومت در این اردوگاه در جریان است و بمب‌های این نیروها در نزدیکی تجهیزات نظامیان صهیونیست منفجر می‌شود.

گردان‌های شهدای الاقصی نیز اعلام کرد که نیروهای فلسطینی با شلیک گلوله و پرتاب نارنجک، نظامیان صهیونیست را در جنین هدف قرار دادند.

همچنین گزارش شده که دومین جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جریان یورش به شهر و اردوگاه جنین به شهادت رسیده است. گزارش‌های رسانه‌ای از قطع جریان برق در مناطق مختلف شهر و اردوگاه جنین در اثر حملات اشغالگران صهیونیست به مولدهای برق حکایت دارند. نظامیان صهیونیست به شهر قلیلیه در شمال کرانه باختری نیز یورش برده اند.