اراک- مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: محکوم واره «علیه شر مطلق» با هدف محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیست با زبان اقتدار و حماسه برگزار می شود.

مرتضی انقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت کشتار مردم بی گناه غزه، اقدام به برگزاری مسابقات و برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری با هدف همدردی با مادران و کودکان این سرزمین کرده است.

وی گفت: جامعه بزرگ مساجد ایران وظیفه خود می‌دانند به عنوان جامعه مرجع به کمک مردم مظلوم فلسطین بشتابند و برگزاری این گونه برنامه‌ها با قصد بیدار کردن افکارعمومی جهان در برابر فاجعه بزرگ انسانی است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان تا ۱۳ سال، ارسال فیلم مبایلی از شعر خوانی، رجز خوانی و خطابه خوانی در محکومیت رژیم غاصب اسرائیل تا رده سنی ۱۶ سال در پیام رسان های ایتا و روبیکا از جمله برنامه‌های این محکوم واره است.

انقانی با بیان اینکه مسابقه نامه نویسی از دیگر برنامه‌های این محکوم واره است، گفت: علاقمندان می‌توانند در بخش‌های نامه‌ای خطاب به کودکان غزه (پیغام برای کودکان غزه)، نامه‌ای خطاب به رژیم غاصب اسرائیل (محکومیت کودک کشی و جنایات در فلسطین) و نامه‌ای خطاب به سازمان ملل (سکوت در برابر کودک کشی) شرکت کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این محکوم واره تا پایان آبان ماه فرصت دارند، آثار خود به شماره ۰۹۰۳۲۵۵۹۷۳۷ در پیام رسان های ایتا و روبیکا ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه شرکت برای عموم آزاد است، افزود: به برگزیدگان در سه بخش این محکوم واره جوایز نقدی اهدا می‌شود.