کرمان- نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: معلمان با سلاح قلم جهاد می کنند که بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام علی عرب پور در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: دولت تلاش خود را در عرصه تعلیم و تربیت دارد انجام می‌دهد هر لفظ وکلامی در این دولت خودش در مسیر امید آفرینی است.

وی افزود: اصل دولت سیزدهم انقلابی بودن است، کارهای مقتدرانه ای انجام داده است، این دولت در تمام عرصه‌ها چاقوی جراحی در دست گرفته تا غده‌های بدخیم را دربیاورد و باعث بهبود شرایط جامعه شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تعلیم و تربیت سنگری است که اتصال آن با مکتب قرآن و انبیاست، اگر قبل از اینکه معلم دیگران باشیم به تعلیم خود بپردازیم، این راهکار و راهبرد بسیج معلمی است و در این راه باید استقامت ورزید.

عرب پور اظهار داشت: اول باید به سلامت اخلاق توجه داشت و بعد سلامت جسم و روح، این موضوع موجب می‌شود که وقتی بسیجی وارد پایگاه می‌شود از صلابت اخلاقش حساب ببرند کسی که معلم بر نفس خود شد دیگران از او حساب می‌برند.

وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی به مقام احسان محسنین رسیده بود، معلمی احسان است و مقام محسنین پیش خدا بالاترین جایگاه است، اگر کسی مجاهد فی سبیل الله شد خدا او را بالا می‌برد، مقام جهاد از شهادت بالاتر است شهادت محصول جهاد است که خداوند این راه را برای هر کسی باز نمی‌کند، معلم با سلاح قلم و جهاد می جنگد که این موضوع بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: چیزی که باید تبیین نمائیم عرصه جهاد تبیین است امروز ما و شما سنگر نشین جهاد تبیین هستیم، کسی که وارد حوزه جهاد تبیین می‌شود باید فتنه را بشناسد، باید باور مردم را به نظام و آرمانش قوی نمائیم، در راستای اعتماد به نظام و اهداف آن اهتمام ورزیم، امید را در جوانان به یقین تبدیل کنیم، مدیران و مسئولان باید به جهاد تبیین اعتقاد داشته باشند و در نهایت باید تردید زدا و یقین افزا باشیم.