بجنورد_ سفیر اسبق ایران در اروپا گفت: انتشار و تبیین جنایات صهیونیست‌ها سبب آگاهی افکار عمومی تحت تأثیر رسانه‌های غربی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر محمدحسن قدیری ابیانه در سخنرانی پس از نماز مغرب و عشا در مسجد امام رضا بجنورد با ارائه تحلیل‌هایی نسبت به شرایط روز منطقه اظهار کرد: اروپا برای اینکه از شر یهودی‌ها خلاص شوند آنها را به فلسطین فرستاد.

سفیر اسبق ایران در اروپا افزود: نقشه صهیونیست‌ها از نیل تا فرات بود تا اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی روندشان متوقف می‌شود.

وی ادامه داد: ۸۵ درصد کسانی در عملیات طوفان الاقصی شرکت داشتند قبلاً تعدادی از عزیزانشان به دست صهیونیست شهید شده بودند و انگیزه زیادی برای جهاد داشتند.

قدیری ابیانه در ادامه خاطرنشان کرد: موشک‌های حماس با ۵۰۰ دلار تولید می‌شود اما صهیونیست‌ها ۵۰ هزار دلار خرج انهدام آنها می‌کنند.

وی همچنین ادامه داد: ابهت اسرائیل و سیستم امنیت اسرائیل شکسته است و از این رو فرودگاه‌هایشان این روزها برای فرار از این سرزمین مملو از جمیعت است.

سفیر اسبق ایران در اروپا همچنین خاطرنشان کرد: جشن گرفتن صهیونیست‌ها بعد از حمله به بیمارستان بیانگر جنایت پیشگی آنهاست و اکنون نهضت جهانی علیه صهیونیست‌ها شکل گرفته است.

وی افزود: جهان بعد از ۱۵ مهر و عملیات طوفان الاقصی، جهانی متفاوت شده است و همه تا حد امکان وظیفه کمک به جبهه مقاومت را داریم.

قدیری ابیانه همچنین تصریح کرد: مشارکت همگانی رسانه‌ای از طریق انتشار و تبیین جنایات صهیونیست‌ها سبب آگاهی افکار عمومی تحت تأثیر رسانه‌های غربی می‌شود.

وی در انتها پیش بینی کرد که در صورت استعفای نتانیاهو سرعت زوال رژیم صهیونیستی تندتر می‌شود.