نشست هفتگی شهر کتاب با محور نقد و بررسی کتاب «فرهنگ زبان آموز پیشرفته فارسی» نوشته سید مصطفی عاصی سه شنبه ۱۶ آبان در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست هفتگی شهر کتاب با محور نقد و بررسی کتاب «فرهنگ زبان آموز پیشرفته فارسی» نوشته سید مصطفی عاصی سه شنبه ۱۶ آبان در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

کتاب «فرهنگ زبان‌آموز پیشرفته‌ی فارسی» نخستین فرهنگ زبان‌آموز تک‌زبانه فارسی برای سطح پیشرفته است و مرجعی برای کسانی که فارسی را به عنوان زبان دوم یا زبان خارجی می‌آموزند به شمار می‌رود.

این اثر در بخش زبان فارسی برگزیده سی‌وهشتمین دوره جایزه کتاب سال شده است. طبق گفته پدیدآورنده فرایند طراحی، نگارش، بررسی و بازنگری، تعدیل و نهایی‌سازی طرح تدوین این فرهنگ چند ماهی طول کشید و مراحل اجرایی آن از سال ۱۳۸۴ آغاز شد و در نهایت به فرهنگی یک جلدی که مهم‌ترین سرواژه‌های مورد نیاز زبان‌آموزان فارسی در سطح پیشرفته در آن قرار داشت، منجر شد همراه با مجموعه گوناگونی از اطلاعات مکمل، کلی و راهنما که در بخش‌های پیشین و پسین اثر آمده است.

در این نشست سیدمصطفی عاصی، علاءالدین طباطبایی، امید طبیب‌زاده و مهرداد نغزگوی‌کهن حضور داشته و به ارائه نکاتی درباره این کتاب می‌پردازند.

نشست هفتگی شهر کتاب با محور نقد و بررسی کتاب «فرهنگ زبان آموز پیشرفته فارسی» سه شنبه ۱۶ آبان از ساعت ۱۶ در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.