گرگان-معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی گلستان از برگزاری کارگاه کاریکاتور و ایده پردازی " نسخه اصلی هولوکاست " در گرگان خبر داد.

صالح کاهانی در گفت‌وگو با خبر نگار مهر اظهار کرد: در راستای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از ملت فلسطین هنرمندان حوزه هنری انقلاب اسلامی گلستان در کنار همه کنشگران و هنرمندان دنیا برنامه‌ای در قالب یک کارگاه کاریکاتور و ایده پردازی " نسخه اصلی هولوکاست " برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه جزئی از تاریخ دروغین صهیونیستی را به نمایش گذاشت، افزود: هنرمندان گلستانی با تولید آثار کاریکاتور به جنایات و کشتار بی رحمانه مردم غزه و فلسطین پرداخت.

معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی گلستان گفت: این برنامه با همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری با مسئولیت محمدرضا عباس پور برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه کارگاه کاریکاتور و ایده پردازی " نسخه اصلی هولوکاست "امروز پنجشنبه در حوزه هنری استان برگزار شد، افزود: در این جلسه پیرامون تولید اثر کاریکاتور و ایده پردازی برای واکنش هنرمندانه به این جنایات پرداختند.

کاهانی با بیان اینکه برای شرکت در این کارگاه ۲۰ هنرمند گلستانی اعلام آمادگی کردند، یادآور شد: پیش بینی می‌شود که در روزهای آینده آثار تولید شده در فضای مجازی منتشر شود.

وی یادآور شد: کاریکاتور یکی از اصلی ترین قالب‌هایی بوده که از دوران حملات رژیم صهیونیستی هنرمندان کاریکاتوری در جهان اسلام در سال‌های مختلف به مظلومیت مردم فلسطین پرداختند.