همدان-مدیر کل دفتر سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استان گفت:بخشدار جدید باید نظام مسایل بخش را به دقت احصا و برای پیشبرد امور برنامه کوتاه مدت و حداقل سه ساله ارایه نماید.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا فریدونی صبح پنجشنبه در شورای اداری بخش شراء گفت: این روزها شاهد نمایش ماهیت سفاک، خونریز و ظالم رژیم صهیونیستی هستیم که جنایات آن در کشتار وحشیانه کودکان، زنان و غیر نظامیان غزه باعث خشم و درد همه مسلمانان و حتی بسیاری از غیر مسلمانان در جهان شده است.

فریدونی گفت: بخشدار جدید باید نظام مسائل بخش را به دقت احصا و برای پیشبرد امور برنامه کوتاه مدت و حداقل سه ساله ارائه نماید.

وی افزود: تأمین نظم و امنیت، حفظ و حراست از منابع طبیعی ومحیط زیست و تلاش در جهت افزایش اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی از جمله انتظارات مهم در این بخش است.

وی با بیان اینکه به عنوان دولت مردمی وظیفه داریم ارتباط مستمر و چهره به چهره داشته باشیم گفت: در همه سطوح مدیریتی این مهم باید مد نظر باشد.

مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان خاطرنشان کرد: امسال انتخابات را در پیش رو داریم که همه باید برای تحقق چهار مؤلفه امنیت سلامت مشارکت و رقابت مؤثر در انتخابات که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفت تلاش کنیم.

بخش شرا در انتخابات‌های گذشته خوش درخشیده و مردم شریف این بخش همواره در همه عرصه‌های انقلاب حضور ارزشمندی دارند.

به عنوان مجریان انتخابات از ما انتظار بی طرفی می‌رود و در قانون نیز این موضوع با مجازات مشخص اشاره شده که برای همه مدیران و مجریان مورد تاکید است.

خدمت مسئولان به مردم در ساعات اداری یک تکلیف وظیفه و واجب شرعی و بی شک عمل مستحبی مهم در ساعات غیر اداری است.