خرم‌آباد - سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان تأکید کرد: مبارزه ملت ایران اسلامی با جریان استکبار به یک الگو برای تمام ملت‌ها تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه خرم‌آباد، اظهار داشت: ۱۳ آبان روز مهمی در تاریخ مبارزات مردم ایران است که به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به حوادث تاریخی این روز، گفت: تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ و کشتار دانش‌آموزان بی‌گناه در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ از اقدامات خبیثانه‌ای بود که استکبار بر علیه مردم ایران انجام داد، اما در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ و در جریان تسخیر لانه جاسوسی این جوانان ایرانی بودند که بر صورت استکبار سیلی زدند و این جریان مبارزاتی را تا امروز ادامه داده‌اند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، عنوان کرد: مبارزه ملت ایران اسلامی با جریان استکبار به یک الگو برای تمام ملت‌ها تبدیل شده و نمونه بارز آن در حماسه‌سازی جوانان و مبارزان فلسطینی متبلور است و به برکت همین روحیه جهادی امروز انتفاضه مردم فلسطین تبدیل به طوفان‌الاقصی شده و این طوفان به‌زودی همه ناپاکی‌ها و پلشتی‌ها را از دامن اسلام و منطقه خواهد زدود.

حجت‌الاسلام غلامی ضمن دعوت از عموم مردم استان برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در سراسر استان رأس ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد و سخنران این مراسم در خرم‌آباد حضرت آیت‌الله سعیدی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا خواهد بود.