بیله‌سوار-امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: حضور پرشور دانش‌آموزان و دانشجویان و آحاد مردم در راهپیمایی 13 ابان در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بیله‌سوار ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و روز مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز اظهار کرد: در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه انشا الله در یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور پرشور دانش‌آموزان و دانشجویان و آحاد مردم نهایت انزجار و برائت و حمایت خویش را اعلام خواهیم کرد.

وی ۱۴ آبان روز شورای فرهنگ را یادآور شد و گفت: شورای فرهنگ عمومی استان و شهرستان‌ها بالاترین و بهترین فرصت برای احیای جبهه فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است که اهتمام ویژه دولت در توجه به منابع مالی شورای فرهنگ عمومی و ضمانت اجرای مصوبات شورای فرهنگ ضرورت دارد.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان به مطالبه تحول فرهنگی در ساختار فرهنگی کشور از طرف مقام معظم رهبری در دیدار با دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: تقاضا داریم دولت در راستای تصویب بودجه جداگانه و مستقل برای این موضوع گام‌هایی بردارد.

حجت‌الاسلام عزیزی بزرگترین به موضوع جامعه جهانی امروز بین مردم مظلوم فلسطین و غزه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بزرگترین پدیده و جنایت تاریخ بشریت در حال انجام است که ۹ هزار شهید و ۴ هزار کودک نتیجه این جنایات هولناک و هولوکاست یهودی و صهیونیستی است.

وی اضافه کرد: بعد از ۴۳ موضوعاتی که جمهوری اسلامی ایران بر روی آن‌ها مقاومت و هزینه کرده بود و به عنوان گفتمان رهبری بود و همیشه بابت آن‌ها مورد سرزنش قرار گرفته و گاهی توبیخ شده و گاهی مورد شماتت دوستان و دشمنان قرار گرفت که این جنایت هولناک همه آن‌ها را تأیید کرد.

جنایات هولناک تمام هویت و ماهیت آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل را نشان داد

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار خاطرنشان کرد: آن‌ها جمله‌ها عبارت بودند از «آمریکا شیطان بزرگ است چون مانع آتش بس است و از اسرائیل حمایت می‌کند»، «اسرائیل غده سرطانی است چون به کودکان هم رحم نمی‌کند»، «آمریکا قابل اعتماد نیست چون خوی استکباری دارد»، «آمریکا قابل اعتماد نیست چون از اسرائیل حمایت می‌کند و اکنون معلوم ما انقلاب کردیم و چرا ۸ سال جنگ کردیم».

حجت‌الاسلام عزیزی ادامه داد: این جنایات هولناک با تمام قوت، هویت و ماهیت آمریکا و اروپا و رژیم کودک کش اسرائیل را نشان داد و معلوم شد همه مفاهیم و مکاتب غربی و نظام لیبرال دموکراسی غرب و اروپا پوچ بوده است.

وی به مسئله مهم انتخابات و لزوم توجه به انتخاب خوب و نزدیک شدن ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: ایجاد امید آفرینی و همگرایی و تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی را مانع برگزاری انتخاب سالم است که در این راستا ورود و مدیریت دادستان برای ساماندهی فضای مجازی لازم و ضروری است.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار در پایان ضمن توصیه همگان به رعایت تقوای الهی، تقوا را خیرخواهی خداوند تبارک و تعالی نسبت به مؤمنان دانست و افزود: شایسته است انسان در تمامی ابعاد زندگی تقوا الهی را رعایت کند. تا به سعادت دنیوی و اخروی برسد.