لامرد - امام جمعه لامرد گفت: شرایط امروز اسرائیل مثل مریضی است که به آن تنفس مصنوعی می‌دهند و اگر آمریکای جنایتکار پشتیبان اسرائیل کودکش نبود چندروز بیشتر دوام نمی‌آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدجواد آزاد در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان بیان کرد: نیروهای مقاومت (انصارالله، حزب الله، حشدالشعبی و…) پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند و از شرایط و به گفته رهبر معظم انقلاب از این پیچ تاریخی نیز با موفقیت گذر خواهند کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که همه اتفاقاتی که در جهان در حال وقوع است هر چه سریع‌تر به نفع جبهه حق به پایان برسد.

خطیب جمعه لامرد خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند همه کشورهای اسلامی باید پای کار باشند و صدور بیانیه و احساس همدردی کفایت نمی‌کند.

امام جمعه لامرد اظهار کرد: همه کشورهای اسلامی با اقتدار دست به دست هم دهند و به میدان بیایند و با تحریم اقتصادی و نفتی اسرائیل جنایتکار را سر جایش بنشانند.

وی گفت: وقتی آمریکا، فرانسه، آلمان و دیگر کشورها علیه محور مقاومت هزینه مالی می‌کنند مردم کشورهای اسلامی هم باید با مال و ثروت خود برای ملت مظلوم فلسطین هزینه کنند.

حجت الاسلام آزاد ادامه داد: اگر آمریکای جنایتکار پشتیبان اسرائیل کودکش نبود چند روز بیشتر نمی‌توانستند دوام بیاورند.

خطیب جمعه لامرد در پایان با اشاره به اینکه ۱۳ آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی است گفت: آمریکا باید به فردای بعد از اسرائیل فکر کند.