قزوین- امام جمعه بویین زهرا گفت: صهیونیست‌ها با اقدامات جنایتکارانه در راستای نسل کشی در غزه، جهان اسلام را علیه خودشان متحد کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضوانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بویین زهرا اظهار کرد: استکبارستیزی و فرهنگ مقاومت از مهمترین آرمان‌های پیامبران الهی و متفکران دینی و انقلاب اسلامی در طول حیات خود بوده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی نقطه مرکزی استکبار ستیزی جبهه مستضعفین و زمینه ساز بزرگترین جریان در خنثی سازی اهداف استکباری است.

امام جمعه بویین زهرا با بیان اینکه ملت ایران اسلامی توانسته با نیروی ایمان و مقاومت، جنگ نرم و ترکیبی دشمن را وادار به عقب نشینی کند، اضافه کرد: روحیه امید و ایستادگی باید با استفاده از سیره شهدا و با ابزار و شیوه‌های هنری، برای شما نوجوانان، جریان سازی و گفتمان سازی شود.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها با اقدامات جنایتکارانه در راستای نسل کشی در غزه، جهان اسلام را علیه خودشان متحد کردند، تصریح کرد: کسانی که در جهان اسلام نسبت به اسرائیل ابهامی داشتند، فهمیدند که باید با صهیونیست‌ها با زبان سلاح و زور و تهدید سخن گفت.

حجت الاسلام رضوانی با بیان اینکه واقعیت این است که لحظات تعیین کننده جنگ هنوز فرا نرسیده اما قریب الوقوع است، مهمترین ابزار دفاعی و برتری حماس در قبال تهاجم زمینی رژیم صهیونیستی، پس از ایمان و توکل به خدا، شبکه تونل‌های زیر زمینی مقاومت است که با تجهیزات و مهمات و موشک‌های جنگی فراهم شده است.

وی در پایان یادآور شد: جوانان و نوجوانان ما از جمله آرمان‌ها و روح الله‌ها شهید شدند تا آرمان روح الله که همان حفظ وحدت کلمه، حمایت از محرومان و گسترش عدالت و پیروی از ولایت فقیه و روحیه مبارزه با ظلم وستم است باقی بماند.