نیشابور- سرپرست فرمانداری ویژه نیشابور گفت: ۱۳ آبان‌ماه یادآور ایستادگی و مقاومت انسان‌های آزاده در برابر ظلم و استبداد است.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم نیشابور صبح روز شنبه ۱۳ آبان ماه از مقابل اداره آموزش و پرورش نیشابور راهپیمایی انقلابی خود را شروع کرده و با طی کردن مسیر خیابان امام، آن را در چهارراه امام خمینی (ره) به پایان رساندند.

راهپیمایان با سر دادن شعارهایی چون «این گفته رهبرم روشن است، ترور همیشه فتنه دشمن است‌»، «یاد شهیدان خدا زنده باد، راه امام خمینی پاینده باد» و «گفته حضرت امام حجت است، ۱۳ آبان دومین نهضت است» و «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا» یاد امام راحل، شهدای گلگون کفن و فتح لانه جاسوسی آمریکا را در تهران گرامی داشتند.

همچنین راهپیمایی روز دانش آموز با حضور جمع کثیری از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مردم، مسؤولان، دانشجویان پیام نور، آزاد اسلامی، دانش آموزان و جمعی از اصناف با شکوه خاصی برگزار شد.

در پایان مراسم نماد پرچم استکبار جهانی با شعار مرگ بر آمریکا در نیشابور به آتش کشیده شد.

۱۳ آبان‌ماه یادآور ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و استبداد است

مهدی دونده، سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه نیشابور در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۳ آبان‌ماه یادآور ایستادگی و مقاومت انسان‌های آزاده در برابر ظلم و استبداد است، فرزندان انقلاب در این روز با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بار دیگر زیاده‌خواهی و دشمنی استکبار را به همگان ثابت کردند و توطئه‌های شوم آنان را بر ملا ساختند.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه نیشابور افزود: بی تردید عصاره پیام یوم الله ۱۳ آبان که به نام روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده، ضرورت هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان، علی الخصوص لزوم هوشمندی نسل جوان و خودباوری و بالاتر از همه ایمان به قدرت خدا در جهت پیشرفت و اقتدار کشور است.

وی بیان کرد: آگاهی تقوامنشانه و بصیرت سیاسی ملت ایران بار دیگر در محکوم نمودن حملات رژیم اشغال گر صهیونیسم به مردم بی گناه غزه رخ نمود و در روز دانش آموز جویندگان دانش این مرز و بوم، فریاد انزجار از این رژیم کودک کش و صدای حق طلبی مردم مظلوم غزه را طنین انداز کردند.