ساری- رییس فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه مازندرانی ها در ورزش سرآمد هستند، گفت: وضعیت هیات تیراندازی این استان مطلوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی قربانی صبح شنبه در در مجمع عمومی هیأت تیراندازی مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید و صدها جانباز و آزاده مازندران افزود: خانم هانیه رستمیان نیز در مسابقات آسیایی و المپیک حائز رتبه شدند و از افتخارات مازندران و کشور هستند که اهل استان مازندران هستند.

رییس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ما به رئیس جدید هیأت تبریک عرض می‌کنم و اکنون وضعیت این هیأت یک وضعیت مطلوب است و در بدو مسئولیت بنده نیز با مشکلات فراوانی مواجه بودیم و اما پا پس نکشیدیم و تلاش کردیم.

سردار قربانی بیان کرد: قهرمانان ما یک سرمایه هستند و چند روزه به وجود نمی‌آیند و باید تمام تلاش خود را برای خدمت به جوانان کشورمان خرج کنیم.

وی عنوان کرد: ورزش، کشور را از صدها انحراف نظیر اعتیاد، بزهکاری و غیره نجات خواهد داد و موجب نشاط در میان جوانان خواهد شد.

رییس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در عملیات والفجر هشت بیش از ۶ ماه رزمندگان، کار کردند تا منتج به چنین حماسه‌ای در دوران دفاع مقدس شد.

این مسئول گفت: مازندرانی‌ها در هر کجا ورود کردند سرآمد بودند و اکنون در ورزش هم همین‌گونه است.

سردار قربانی بیان کرد: مسئول جدید در واقع حکم مسئولیت می‌گیرد و در برابر هر رأی مسئول است و به دیگران، دین دارد.

این انتخابات که با حضور تنها یک کاندیدا در محل سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد، منتج به ریاست بهروز اسکندرنیا سرپرست پیشین این هیأت با ۱۹ رأی شد.

همچنین با رأی اعضای مجمع، علی‌نقی اباذری، علی اکبر رجبی و سید رمضان صالح‌نژاد به عنوان عضو هیأت رئیسه و مصطفی یوسفی به عنوان خزانه‌دار و داریوش غلامی به عنوان بازرس انتخاب شدند.

گفتنی است: از ۲۲ عضو مجمع، ۲۰ عضو در جلسه حاضر بودند که از مجموع آرا، ۱۹ رأی و یک برگه سفید در داخل صندوق انداخته شد.