کرمان- معاون سواد آموزی و مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: در قالب طرح شهید عجمیان بیش از ۲۵۰۰ کلاس در استان کرمان بهسازی شد.

عباس ارجمند کرمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، از بهسازی و شاداب سازی بیش از ۲۵۰۰ کلاس درس در ۴۲۰ مدرسه استان کرمان در قالب طرح شهید عجمیان با فعالیت بیش از دو هزار دانش آموز خبر داد.

وی گفت: مرکز ثقل اجرای طرح شهید عجمیان، کادر مدارس و اعضای انجمن اولیا بودند و با یک کار جهادی و انقلابی توانستند این کار بزرگ را به نتیجه برسانند.

ارجمند کرمانی با اشاره به اینکه اکثریت گروههای جهادی که در این طرح فعالیت می‌کردند متعلق به آموزش و پرورش بود گفت: این یعنی آموزش و پرورش آمده است تا نظم جدید جهانی را که رهبر معظم انقلاب فرموده را به معنی واقعی کلمه اجرایی و عملی کند.

مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ترویج و تعمیق فرهنگ و روحیه تعامل همکاری مسئولیت اجتماعی و کار و تلاش و همچنین حرکت‌های جهادی در میان دانش آموزان و همکاران فرهنگی، از اهداف این طرح بوده است.

وی ادامه داد: ایجاد بستری مناسب جهت آشنایی و همکاری دانش آموزان با گروه‌های جهادی، بهره‌وری از تجهیزات معیوب و غیر قابل استفاده در مدارس و بازگشت مجدد آنها به چرخه فعالیت و نیز استفاده از ظرفیت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش و بهره‌وری از مهارت‌های کسب شده توسط دانش‌آموزان در راستای شاد شاداب سازی فضای مدارس از مهمترین اهداف این طرح بوده است.