ساری- مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضا، غزه را منطقه استراتژیک مقدمه ظهور حجت الهی برشمرد و گفت: نسل آرمانی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و دانشجو یاد ۳۶ هزار شهید دانش آموز را ارج نهاد به پیشینه مردم مازندران و لشکر خط شکن ۲۵ کربلا اشاره کرد و گفت: برای زمینه سازی ظهور حضرت منجی عالم بشریت باید نسل آرمانی را تربیت کنیم.

وی با عنوان اینکه نسل آرمانی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است، افزود: نسل آرمانی باید همانند شهید فهمیده عاشقانه خداوند را پرستش کنند و این نسل خود را خدمتگزار محرومان و فروتن می‌بینند.

تویسرکانی با تاکید براین که غزه منطقه استراتژیک و تعیین کننده مقدمات ظهور حجت الهی است، افزود: نسل آرمانی با زورگویان سازش ناپذیر است و موانع اجرای عدالت و آرامش را رفع می‌کند.

حجت الاسلام تویسرکانی با اظهار اینکه نسل آرمانی از بی غیرتی و بی تفاوتی به دور است، تصریح کرد: این نسل از هیاهوی دشمنان نمی‌هراسد و در سایه ولایت خود را برای ظهور حجت الهی آماده می‌کند.

نماینده ولی فقیه در هوافضا به تلاش خستگی ناپذیر نسل آرمانی اشاره کرد و گفت: سلطه ناپذیری از دیگر ویژگی‌های این نسل است و خستگی ناپذیر در سنگرهای مختلفی سیاسی و فرهنگی وغیره خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران به قله پیشرفت نزدیک شده است، گفت: این پیشرفت ناشی از عدم سلطه پذیری حاصل شده است.

حجت الاسلام تویسرکانی جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه و کشتار کودکان و زنان مظلوم محکوم کرد و از رسانه‌ها خواست جنایات این رژیم و آمریکا را برای جامعه برجسته کنند.