بوشهر - مدیرکل رفاه و امور عمومی جمعیت هلال احمر گفت: ترخیص خودروهای امدادی هلال احمر از گمرک بوشهر تسهیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آرش محمدحسینیان صبح یکشنبه در نشست با مدیر کل گمرک بوشهر اظهار داشت: بسیاری از تجهیزات و اقلام امدادی و بشر دوستانه این جمعیت چه در راستای صادر کردن و چه واردات با همکاری و تعامل با گمرک انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: این موضوع در این چند وقت نمود بیشتری هم داشته و با یک تعامل بهتر و هم افزایی بیشتر برای خدمت رسانی به مردم عزیز تسریع می‌شود.

مدیرکل رفاه و امور عمومی جمعیت هلال احمر بیان کرد: امیدواریم با درایت مدیر کل گمرک بوشهر فرایند ترخیص آمبولانس‌ها و خودروهای امدادی از گمرک بوشهر تسریع و تسهیل یابد.

تقویت تعامل گمرک و هلال احمر

احسان ایزدپناه مدیرعامل هلال احمر بوشهر اظهار داشت: همراهی و تعامل مجموعه گمرک با جمعیت هلال احمر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی اضافه کرد: در دورانی که ایران اسلامی تحت شدیدترین تحریم‌های بین‌المللی قرار گرفته اما همکاری‌های بسیار سازنده‌ای در جهت کمک به تقویت و تسهیل در امر خدمت رسانی به مردم از سوی این مجموعه انجام پذیرفته است.

مدیر عامل هلال احمر بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خودروهای امدادی و آمبولانس‌ها از گمرک بوشهر ترخیص می‌شود ما تمام تلاش خود با همکاری گمرک بوشهر برای ترخیص این خودروها به کار خواهیم گرفت.