ساری- رییس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از آزادسازی ۱۳۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی به ارزش ۱۰ میلیارد ۴۰۰ میلیون ریال در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد محمدپور اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دیوار کشی و احداث غیر مجاز بنا در بخش قابل توجهی از زمین‌های کشاورزی یکی از مناطق روستایی شهرستان ساری، موضوع در دستور کار رابطان امنیت اقتصادی و مأموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی با همکاری مأموران انتظامی و نمایندگانی از اداره جهاد کشاورزی آن شهرستان دیوارکشی ایجاد شده در اطراف این زمین‌ها به متراژ ۱۳۰۰ متر تخریب شد.

سرهنگ محمد پور در این رابطه تصریح کرد: در این عملیات تمام اراضی محصور شده که به تصرف زمین خواران در آمده بود رها سازی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران ارزش زمین رها سازی در این عملیات را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ محمدپور در خاتمه بیان داشت: حفظ و حراست از بیت المال و اراضی ملی یکی از اولویت‌های مأموریتی پلیس است که این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری و دنبال خواهد شد.