هویزه- فرمانده انتظامی هویزه از دستگیری یک کلاهبردار و جاعل اسناد و مدارک دولتی با هوشیاری مأموران پلیس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی تقدسی با اعلام این خبر بیان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان هویزه با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی در زمینه جعل اسناد و مدارک دولتی مطلع و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با گشت زنی‌های هدفمند و تلاش همه جانبه متهم شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ تقدسی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی اسناد و مدارک جعلی، مُهر ادارات و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، ابزار و آلات مورد استفاده در تهیه و جعل مدارک از جمله رایانه، پرینتر، اسکنر به همراه تجهیزات و ادوات جعل مُهر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی هویزه اظهار کرد: متهم دارای سوابق متعدد در زمینه جعل اسناد و سرقت بوده با هدف پیشگیری از ایجاد ضرر و زیان است.

وی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود معاملات و قراردادهای خود را در مراکز رسمی و قانونی انجام و به ثبت برسانند و برای اطمینان از اصالت سند از مرجع صدور آن استعلام گرفته شود و در صورت اطلاع از هر گونه اقدامات مشکوک، از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ موضوع را با پلیس گزارش کنند.